Raymond Rubicam Kimdir?
Raymond Rubicam
"Araştırma ve Farklılaşma"
Çağcıl reklamcılığın çekirdeği marka araştırmalarıdır. Marka araştırmaları tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarını ortaya koyarak tüm pazarlama araçlarına yol göstermektedir.
"Araştırma" ve "farklılaşma" Raymond Rubicam'ın reklamcılığa kazandırdığı en önemli iki kavramdır. Söz konusu iki kavram olmadan marka değerinden söz etmek mümkün değildir.
Farklılaşma marka değerinin önkoşuludur. Markayı tüketicinin zihninde rakiplerinden ayıran, marka itibarını ve marka gücünü belirleyen farklılaşmadır.
Rubicam'ın reklam ajansı Young & Rubicam, onun reklamcılık felsefesine bağlı kalarak farklı marka inşa edebilmektedir.
Günümüzde farklılaşma sadece ürünün kendisiyle olamamaktadır. Ürünler ya da merkalarla bazı değerlerin eşleşmesi sonucu farklılaşma gerçekleşmektedir. Bu değerlerin seçilmesinde önkoşul tüketici beklentileridir. Bu değerlerin marka iletişimi aracılığıyla tüketiciye, reklamda yaratıcı bir şekilde sunulması farklılığı yaratmak kadar önemlidir.
Rubicam imzası taşıyan reklamlar araştırmaya dayalı gerçek fikirler içermesiyle farklılığı yakalamıştır.
Rubicam, marka değeri ve marka değerinin ölçümlenmesi konusunda pazarlama dünyasına yol göstermiştir.
"Araştırma ve Farklılaşma"
Çağcıl reklamcılığın çekirdeği marka araştırmalarıdır. Marka araştırmaları tüketicilerin istek ve ihtiyaçlarını ortaya koyarak tüm pazarlama araçlarına yol göstermektedir.
"Araştırma" ve "farklılaşma" Raymond Rubicam'ın reklamcılığa kazandırdığı en önemli iki kavramdır. Söz konusu iki kavram olmadan marka değerinden söz etmek mümkün değildir.
Farklılaşma marka değerinin önkoşuludur. Markayı tüketicinin zihninde rakiplerinden ayıran, marka itibarını ve marka gücünü belirleyen farklılaşmadır.
Rubicam'ın reklam ajansı Young & Rubicam, onun reklamcılık felsefesine bağlı kalarak farklı marka inşa edebilmektedir.
Günümüzde farklılaşma sadece ürünün kendisiyle olamamaktadır. Ürünler ya da merkalarla bazı değerlerin eşleşmesi sonucu farklılaşma gerçekleşmektedir. Bu değerlerin seçilmesinde önkoşul tüketici beklentileridir. Bu değerlerin marka iletişimi aracılığıyla tüketiciye, reklamda yaratıcı bir şekilde sunulması farklılığı yaratmak kadar önemlidir.
Rubicam imzası taşıyan reklamlar araştırmaya dayalı gerçek fikirler içermesiyle farklılığı yakalamıştır.
Rubicam, marka değeri ve marka değerinin ölçümlenmesi konusunda pazarlama dünyasına yol göstermiştir.
Yorumlar
Yorum Gönder